به سلامتی

لحظه های تنهایی

ای تنها ترین تنهای شب های تنهایی تو تنها کسی هستی که تنها تنهایی ام را به تو گفتم

✘بسلامتی روزی که رو سنگ قبرم بنویسن :خودش نمیخواست بره ولی مجبور شد✘ ۰ ۰ 


✘بسلامتی دکتری که بالا سرم بگه انشاالله اخرین غمتون باشه✘ ۰ ۰ 


✘بسلامتی خدایی که از همه چي زندگيم خبر داشت,مشکلام,غمام,گرفتاريام ولي..... ۰ ۰ 


✘بسلامتی دل های که از هم دورن ولی ب عشق هم میزنن✘ ۰ ۰ 


✘بسلامتی روزی که از ته دل بخندی بگی ای کاش الان اینجا بودی خیلی دلم برات تنگ شده✘ ۰ 


۰ ✘ب سلامتی روزی که دوستام باهم برن بیرون بگن ای کاش اینجا بود حداقل باهم میخندیدم✘ ۰ ۰ 


✘بسلامتی کسایی که جلوم گفتن خیلی دوست دارم ولی تو دلشون خبر دیگه ای بود✘ ۰ ۰ 

✘بسلامتی این دنیا که با تمام نامردیاش ولی دلم نمیاد ازش دل بکنم بخاطربعضي ادماش✘ ۰ ۰ 


✘بسلامتی روز . ماه . سال ... که باعث میشه زود تر فراموشم کنن✘ ۰ ۰ 


✘ ب سلامتی کسایی که تو اوج دل تنگی . گرفتاری کنارم نبودن.... ۰ 


۰ ✘بسلامتی گريه هاي فرشته ي زندگيم.... ٠ ٠ 


✘بسلامتي ادمي ک وقتي حرفاشو شنيدم داغون شدم....✘ ٠ 


٠ ✘بسلامتي روزی که پاتوق رفیقام سره قبرم باشه...✘



نظرات شما عزیزان:

هما
ساعت23:48---23 فروردين 1395
خودم نوشتم
پاسخ:عاغا شاعررررررررر


هما
ساعت23:48---21 فروردين 1395
به آرزوی آنڪه بر سر سفره هفت سین بجآی من عکسم باشد و ربآنے مشڪے در گوشه عڪسمــــــــــــــــ
پاسخ:خخخخ توهم بلدی؟خخخ


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در چهار شنبه 18 فروردين 1395برچسب:,ساعت16:46توسط تنها | |